För oss på SydWeb är det mycket viktigt att kunna erbjuda våra kunder pålitligt stöd och support både före, under och efter genomfört projekt. Är det något ni undrar över, då är det bara att maila er fråga till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller ringa (019) 278 8100 (växel).

Garanti

Vår 2-månaders garanti för hemsidespaketet ”Original design” och större webbprojekt innebär att vi kommer att åtgärda eventuella brister och fel på webbplatsen som inte uppfyller den avtalade kravspecifikationen. Under garantitiden har ni tillgång till vår telefonsupport som är öppen vardagar mellan 9-16.

Efter garantitidens slut har ni möjlighet att skaffa supporthjälp och tekniskt underhåll som en fortlöpande tjänst.

Support och tekniskt underhåll

Vår prenumerationstjänst tekniskt underhåll innehåller följande:

  • Fortlöpande uppdatering av Joomla inom samma huvudversion (t.ex. uppdatering från Joomla! 3.3.6 till 3.3.7).
  • 24/7 övervakning av hemsidan och behövliga åtgärder vid fel
  • Korrigering av tekniska problem med hemsidan
  • Användarsupport för huvudanvändarna per e-post och telefon under kontorstid ELLER 1 h innehållsarbete per månad

Kontrollpanel för kunder

För närvarande använder vi oss av flera parallella system för att tillhandahålla webbhotell- och e-posttjänster för våra kunder. Av denna orsak sker inloggningen via olika adresser beroende på vilket plattform era tjänster produceras med.

Om ert webbhotellkonto finns på en cPanel-server så når ni lättast kontrollpanelen via en adress av typen www.dittdomännamn.fi/cpanel/ 

Ifall ni vet vilken server ert konto finns på, så kan ni också logga in direkt via en av nedanstående länkar.

Manualer

Vi utvecklar vår webbsida och här hittar du snart manualer för e-post och webbhotell.

Webmail

Vår webmail hittar du på adressen https://webmail.sydweb.fi/